Frisse doorstart voor Hotel Service Utrecht

Hotel Service Utrecht (HSU) is er weer klaar voor! De kosteloze online tool voor hotelboekingen tijdens congressen en evenementen heeft begin dit jaar een frisse doorstart gemaakt onder leiding van Manon Zakai. Nadat het initiële moederbedrijf enkele flinke tegenslagen te verduren kreeg, nam Zakai het heft in eigen hand en kocht Hotel Service Utrecht over. “Al jaren werk ik hard aan het optimaliseren van HSU en het onderhouden van een goede relatie met de Utrechtse hotels. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen deze mooie dienst te zien verdwijnen. HSU is volledig vernieuwd en biedt een innovatieve oplossing die congres- en eventorganisatoren veel werk uit handen neemt”.

Hoe het werkt
Hotel Service Utrecht is een kosteloze online boekingstool waarop (internationale) event– en congresdeelnemers eenvoudig en veilig een hotelkamer kunnen reserveren. Per event worden opties op hotelkamers genomen bij specifiek voor dat event geselecteerde hotels. De opties worden samen met relevante hotelinformatie verwerkt in de boekingsmodule die volledig geïntegreerd kan worden in de website van het event en aangepast aan de juiste look & feel. Ook reeds geplaatste opties kunnen worden toegevoegd.

Services
De services van Hotel Service Utrecht bestaan uit:

  • Een op maat gemaakte online boekingsmodule in de look en feel van het event die geïntegreerd kan worden in de eventwebsite;
  • Overnachtingen tegen de best beschikbare prijzen, inclusief ontbijt, exclusief stadsbelasting;
  • Directe beschikbaarheid tegen speciale condities;
  • Geen verborgen kosten voor deelnemers;
  • Persoonlijke en professionele service.

Kosteloos
Zowel aan het gebruik van de boekingsmodule als de services zijn geen kosten verbonden voor de organisatoren. De inkomsten van Hotel Service Utrecht komen voort uit de hotelcommissie over de uiteindelijk geboekte kamers. 

Over Hotel Service Utrecht
Hotel Service Utrecht, opgericht in 2012, is ontstaan uit een nauwe samenwerking tussen het Utrecht Convention Bureau, de Utrechtse hotels en ITB Booking Office. Het Utrecht Convention Bureau is erg blij met de doorstart van Hotel Service Utrecht. “Deze one-stop-shop neemt organisatoren heel veel werk uit handen. We zijn blij dat we middels Hotel Service Utrecht deze dienstverlening, zoals we die in Utrecht gewend zijn, kunnen blijven aanbieden” zegt Accountmanager Monique André de la Porte. In de nieuwe hoedanigheid is Hotel Service Utrecht onderdeel van Lennon Services, een organisatie- en adviesbureau voor projecten en evenementen. De services van Lennon kunnen gecombineerd worden met het aanbod van Hotel Service Utrecht. Denk hierbij aan de mogelijkheid om city tours, diners of vervoer toe te voegen aan het programma als extra service of activiteit.

Bezoek de website